-
loading
Só com imagem

Thinking


Lista mais vendidos thinking

São Paulo (São Paulo)
Livro Isto é Design Thinking de Serviços (fundamentos, ferramentas e casos). MARC STICKDORN R JAKOB SCHNEIDER
R$ 50
Ver produto
São Paulo (São Paulo)
Vendo o livro: Thinking Strategically, semi novo, R$ 100,00. Entrego nas estações da linha amarela do metrô (entre Paulista e Pinheiros), na linha verde (entre Vila Madalena e Brigadeiro), ou nas imediações. Envio também pelo correio.
R$ 100
Ver produto
Luzerna (Santa Catarina)
Bom estado de conservação. Sem rasgos. Algumas anotações à lapis e grifados. Marcas do tempo e de manuseio. Autor: Ralph L. Keeney. 2ª edição. Ano de Publicação: 1996. Editora: Harvard University Press. Número de páginas: 416. Peso: 550g.
R$ 130
Ver produto
Niterói (Rio de Janeiro)
design thinking examina como as soluções para um briefing de design são abordadas, pesquisadas e refinadas.
R$ 45
Ver produto
Barueri (São Paulo)
Conjunto de livros para estudantes de Tecnologia da Informação ou interessados sobre os temas de Bitcoin, PHP e Mundo ágil: Scrum, design thinking e Soft skills
R$ 120
Ver produto
Niterói (Rio de Janeiro)
1) Guia definitivo de Email Marketing: DJ Waldow - Jason Falls 2) Uma metodologia poderosa para decretar o fim das velhas ideias Design Thinking: Tim Brown 3) Itil - Guia de Implementação: Paulo Sérgio Cougo 4) O príncipe: Maquiavel 5) Harvard Business Review - Apresentações Convincentes: Nancy Duarte 6) Administração Financeira - Uma abordagem brasileira: Evandir Megliorini - Marco Aurélio Vallim 7) Estatística: Paul W. Thurman 8) Escritório de Processos: Carlos Hiroshi Usirono 9) Como fazer amigos e influenciar pessoas: Dale Carnegie 10) 5 segundos O jeito Stone de servir o cliente: Augusto Lins e Marcela Bourroul
R$ 165
Ver produto
Aracaju (Sergipe)
80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More - 9781599185057 CUT YOUR WORK IN HALF and DOUBLE YOUR SALES Guided by famed marketing consultant and bestselling author Perry Marshall, learn how to save 80% of your time and money by zeroing in on the right 20% of your market --then apply 80/202 and 80/203 to gain 10X, even 100X the success. With exclusive online tools, the 80/20 Power Curve and Marketing DNA Test, you possess the power to identify untapped markets, slash waste, and target high-profit opportunities, gaining you time and exponentially greater profits. You're in for one of those explosive moments when an interesting notion becomes a momentous epiphany...because Perry Marshall is about to blow your mind! Read slowly. Put down often. Do what Perry says. Then we can all go out to lunch and celebrate! -Michael E. Gerber, Author, The E-Myth I've read well over 1,000 business books and 80/20 Sales and Marketing is among the top 10 for actionable strategies to fast impact your bottom line. Every business person should own a copy - highlighted, dog-eared and underlined. -Bill Harrison, CEO, Bradley Communications Corp. Best business book I've read this year. Focusing only on the 20% of the 20% that really matters using the power curve and reverse thinking has made my business extremely profitable. Once you understand how to disqualify, work less and make more, life flows naturally. Powerful, little-known concepts are clearly articulated with terrific real world examples and concise summaries. -James Schramko, Founder, SuperFast Business If you don't know who Perry Marshall is -- unforgivable. -Dan Kennedy, Author, The Ultimate Marketing Plan Detalhes do produto Editora: Entrepreneur Press; Illustrated edição (13 agosto 2013) Idioma: Inglês Capa comum: 240 páginas ISBN-10: 1599185059 ISBN-13: 978-1599185057 Dimensões: 15.24 x 1.27 x 22.86 cm
R$ 69
Ver produto

Anúncios Classificados Grátis no Brasil | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.com.br.